VIGTIGT VEDR. COVID-19
Vi beder alle deltagere efterleve følgende restriktioner i forbindelse med deltagelse på vores hold:
  • Det er ikke muligt at benytte hverken omklædningsrum eller badefaciliteter. Sørg for at møde omklædt samt have fyldt din drikkedunk med vand hjemmefra.
  • Det er naturligvis muligt at benytte toilet og tilhørende håndvask, og faktisk ser vi gerne, at man vasker sine hænder, inden man træder ind i salen.
  • Deltagere der ikke er selvtransporterende bør afleveres ved trappen udenfor foran salen. 
  • Det er ikke tilladt for forældre mv. at opholde sig i salen eller omklædningsrum, og heller ikke i de smalle gangarealer udenfor Multisalen. Vi henstiller til at man enten kommer tilbage, venter i bilen, eller sætter sig over i Forhallen nær cafeteriaet.
  • Har man helt små børn som risikerer at kunne få behov for sin mor eller far under træningen, så efterlad et mobilnummer til lederne og bliv evt. i nærheden.
  • Deltagerne skal straks ved ankomst til salen placere sig i den gruppe, som de deltager i under træningen. I gymnastiksalen går man direkte ned i salen af den normale indgang gennem omklædningsrummet. I Multisalen skal deltagerne benytte døren i salens vestside overfor omklædningsrummene.
  • Ved indgang til salen skal hænderne afsprittes. På væggen udenfor Multisalen hænger en dispenser på væggen, og på gulvet i begge sale lige indenfor døren vil der være opstillet en gulvstander med automatisk spritdispenser.
  • Udgang fra Multisalen skal ske i salens sydside dvs. den dør vi ”normalt” benytter til såvel ind- som udgang. I gymnastiksalen benyttes udgangen gennem omklædningsrummet.
  • Deltagere skal sørge for at tage hjem eller blive hentet umiddelbart efter træningen. Vent gerne i bilen udenfor på et synligt/aftalt sted. 
Under træningen vil lederne naturligvis guide deltagerne, og nogle af de ting de vil fokusere på er følgende:
  • Minimer fysisk kontakt og forsøg at undgå ansigt til ansigt – ansigt til hænder – hænder til hænder.
  • 2 meters afstand til alle aktiviteter (samling, kø til spring, placering på gulv osv.)
  • Springere skal afspritte lige før + lige efter et spring. Der vil være opstillet gulvstandere med automatisk spritdispenser i begge ender af banen.

Og generelt vil vi opfordre til, at man holder sig hjemme, hvis man har symptomer som feber, løbende næse, hoste og muskelømhed – også hvis man har milde symptomer. At man holder sig orienteret i forhold til rejsevejledninger, hvis man har været uden for landets grænser samt holde sig opdateret i forhold til generelle retningslinjer fra myndighederne.



Har du lyst til at deltage på mere end ét hold og opnå RABAT?
Hvis du personligt ønsker at deltage på mere end ét hold indenfor Vadum IF Gymnastik, og du vil være 100% sikker på at få plads, så skal du tilmelde dig på helt almindelige vilkår.

MEN: Vi tilbyder en rabatordning til dig der har is i maven, hvor du blot betaler 200 kr. i kontingent på det "billigste" af holdene. Vi åbner først for denne mulighed +1 måned efter regulær åbning for tilmelding dvs. der vil være risiko for, at holdet er fuldbooket.

For sæsonen 2020/2021 åbner regulær tilmelding 10. august 2020 dvs. tilmelding med RABAT åbner 10. september 2020. 

Hvis du ønsker at stille dig i kø til en plads på et hold til rabatteret pris, skal du sende en mail til udvalgsmedlem Susanne R. Skov på susanne@skov.mail.dk.

Betaling foretages efter godkendelse og aftale med Susanne på holdet "Betaling hold nr. 2 efter aftale" som åbner 10. september 2020.



 
Bemærk også i forbindelse med tilmelding:
  • Det er udøveren der skal tilmeldes holdet dvs. hvis du er forælder der tilmelder dit barn, så er det barnets navn, fødselsdato mv. du skal registrere.
  • I tilfælde du ikke har mulighed for at betale med kreditkort online og dermed fuldende din tilmelding, beder vi dig kontakte udvalgsmedlem Susanne R. Skov.
  • Der er et begrænset antal pladser på flere af vore hold hvorfor hurtig tilmelding anbefales. Der er oprettet venteliste på disse hold, og eventuel frigivelse af pladser tilbydes dem der ligger først på ventelisten.
  • Kontingent på alle hold (undtaget Krolf og Krocket) stiger med 100 kr. pr. 1. oktober, så tilmelding og betaling af kontingent gøres med fordel senest 30. september.
  • Der vil være mulighed for at tilmelde sig enkelte af vore hold efter nytår imod erlæggelse af ½ kontingent.
  • Vi tilbyder 2x gratis prøvetimer (sammenhængende) på vore hold inden tilmelding. Vi garanterer ikke for plads på pladsbegrænsede hold.
     
Vi støtter GYMNASTIK i Vadum IF

Følg
VIF GYMNASTIK
på Facebook

Vadum Idrætsforening, Søndermarken 20, 9430 Vadum